wtorek, 16 czerwca 2015

Z filigranem

Filigrany czekały cierpliwie schowane w pudełku. Czekały na swój czas bardzo długo aż wpadłam na pomysł jak je wykorzystać i to wszystkie cztery .

Wszystkie w tej samym kolorze i odcieniu, każdy w innym kształcie i o innym wzorze.
Zacznę prezentację od " Snow Queen" . Miałam problem z pomysłem wisiorka z wykorzystaniem tego podłużnego filigranu, przypadek stworzył bransoletkę. Filigran ozdobiłam kryształowymi koralikami FP i białymi Toho w rozmiarze 11/0 i 8/0 , zaś całość bransoletki uzupełniłam sznurem w technice bead crochet i ozdobnym zapięciem toggle .




4 komentarze:

  1. Świetne połączenie :) wyszło pięknie - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł swietnie wykorzystałaś
    filigran :) bransoletka wyszła ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo. Tym bardziej, że ostateczny efekt nie był zaplanowany. Światem rządzi przypadek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń