czwartek, 25 czerwca 2015

Columbus i Wenus

Jak wiecie moim ulubionym materiałem do projektów są naturalne , nieobrobione jubilersko kamienie. Mam ich spora kolekcję bo uwielbiam przeszukiwać skrzynie z kamieniami, odwiedzać sklepy i bazary w poszukiwaniu kolejnego kamienia, który zachwyci minie kolorem, fakturą, wzorem.

Kolejne dwa wyjątkowe kamienie dostały także wyjątkową oprawę.

Żółty jaspis ma głęboki intensywny odcień, trochę bursztynu, trochę brązu .....  Wisior zamieściłam ma grubym bawełnianym sznurze i tak powstał Columbus - wisior masywny i bardzo wyrazisty.










Drugi kamień urzekł mnie swoim wzorem i kolorami,   i  choć nie znam jego nazwy stał się centralnym elementem WENUS. Kolejny duży wisior  tym razem zamocowałam na okrągłym czarnym rzemyku.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz