piątek, 19 czerwca 2015

Filigrany cz. 2

Wspominałam , że znalazłam pomysły na wszystkie cztery filigrany więc dzisiaj ciąg dalszy opowieści.
Nie mają jeszcze nazwy ale mają numerki.
Jeden - a właściwie pierwszy  bo obszyłam go pierwszego wiele wiele miesięcy temu. Pewnie dlatego jest taki skromny ( a  może niedopracowany) . Stał się głównym elementem bransoletki a luźne pojedyncze sznurki koralików stanowią  jej pasek. Dzięki zdecydowanym jasnym kolorom bransoletka zyskała trochę charakteru.






Dwa - ostatni z ukończonych filigranowych projektów to wisiorek na łańcuszku w kolorze starego złota. Sam filigran jest dość zdobny, o ciekawym wzorze w serca dlatego uzupełniłam go tylko kilkoma koralikami.




Wybaczcie mi jakość zdjęć, robione na oparach baterii i w dziennym świetle między jedną ulewą a drugą. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz