środa, 31 grudnia 2014

Na koniec roku

Dzisiaj ostatni dzień 2014 roku. Jak to w zwyczaju bywa czas podsumowań, refleksji, postanowień. Od kiedy pamiętam w ten dzień zawsze miałam paskudny humor,  lecz nigdy nie wiedziałam dlaczego .
Dziś jest inaczej. Humor mam całkiem niezły więc pokuszę się na małe podsumowanie. Rok mogę uznać za udany, rozwinęłam umiejętności i kreatywność w  mojej pasji czyli tworzeniu biżuterii,  poznałam fajnych ludzi z różnych kręgów moich zainteresowań i czuję się bogatsza, mam plan działania i rozwoju na nowy rok, plan możliwy do zrealizowania co bardzo mnie cieszy.

W ostaniach dniach tuż przed  Świętami zakończyłam także prace nad dwoma projektami. Bardzo jestem z nich zadowolona gdyż wymagały trochę więcej pracy.

Alexa - w tonacji brązowo- czarno -złotej , jaspis , szklane kaboszony i złote elementy ozdobne






Secret Garden  - choć do wiosny daleko , zielony jaspis i małe plecione kwiatki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz