niedziela, 5 maja 2013

Gwiezdny Pył

Wykonaniem  tego naszyjnika umiliłam sobie zimny majowy wieczór. Choć zestaw kolorów bardziej kojarzy się z zimą niż  z wiosną to na pewno będzie doskonałym dodatkiem na różne letnie okazje.
Koraliki Toho 8/0 Tr. Black Diamond, Transp. Crystal, Ceylon Smoke, wzór w drobne romby.
Krótki bo tylko 43 cm sznur sięga do nasady szyi.


 Naszyjnik wspaniale mieni się i błyszczy, szczególnie w świetle słonecznym,  czego niestety na zdjęciach nie mogłam pokazać (bo widać było tylko blask). Wykończyłam  go małymi nakładkami w kształcie koszyczka i niewielkim zapięciem skrzynkowym.


A na wykończenie czekają dwa nowe sznurki o których niebawem.
Zapraszam wszystkich do mojego  sklepu W Twoim Stylu gdzie można obejrzeć i kupić wszystkie moje prace.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz